طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

شروع برای رسیدن

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۱۱ ق.ظ
شروع کردم با نام خدایی که خواست و مرا در این مسیر قرار داد مسیری که راه بلد آن ستاره دنباله داری است که نشان از زمینی دارد که کرب و بلا نام دارد جایی که طلوع خورشیدش چنان تابناک بود که دلهای زیادی دلبسته گرمایش شدند و هرساله از شروع طلوع آن تا اربعینش در سوگ او ذوب می شوند،سالاری که با همراهی او می رسی به آسمانی پر از ستاره.

به امید طلوع خورشید زیبای امامت قلم در دست گرفته می نگارم.

  • کاظم لو

نظرات  (۳)

  • بانوی معصوم
  • سلام چه کشف جالبی!!
    جدا احساس می کنم رسالت کاشفیتم را الان خیلی خوب ایفا کردم با کشف وبلاگ شما.
    تبریک که نمی شود گفت به خاطر امروز، اما امیدوارم به حق همین امروز امام حسین قلمتان را زنده بدارد و خودتان را شاهد.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام . ممنون از لطفتون
  • بانوی معصوم
  • با اجازه و با افتخار لینکتان می کنم.
    تند تند مطلب بگذارید! :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    خواهش می کنم باعث افتخار
    سلام
    خدا پشت و پناهت در این راه


    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی