طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

طارق دل من

جمعه, ۶ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۳۹ ق.ظ
بیا سروم بیا طارق دل من، آسمان دلم آن قدر سیاه است که نیاز به درخشش ستاره ای کوبنده دارد که نجاتش بدهد از تاریکی

بیا ستاره دنباله دار نبوت

بیا دلم نجوا می خواهد که برای این نجوا تمام عمرم را صدقه می دهم و تمام وجودم گوش می شود برای شنیدن شما

بیا خیرکثیر که زندگی بدون شما فقط کثرت لهو و لعب است

بیا آسمان پربرکت تا زمین دلم پر شود از بذرهای عاشقی و قد بکشد و برسد به شما

بیا ، بیا . . .

اللهم عجل لولیک الفرج

  • کاظم لو

نظرات  (۳)

اللهم عجل لولیک الفرج
  • بانوی معصوم
  • اللهم عجل لولیک الفرج
  • خادم الرقیه
  • سلام ممنون که به وبلاگ حضرت رقیه(س) سر زدید وبلاگ خوبی دارید وبلاگتونم لینک شد

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام لطف دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی