طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

حقیقت پرواز

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۴۰ ب.ظ

به نام خدایی که زیبا و کامل آفرید

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

حقیقت پرواز

در آسمان تو که پرواز می کنم بالهایم را از تودارم و این پرواز هم رحمتی است از تو که نصیب من شده است

در آسمان تو که پرواز می کنم با تمام آرامشی که بال می زنم و بالا می روم بازهم می ترسم از زمانی که دیگر بالهایم حرکت نکنند و من با صورت به زمین بخورم

در آسمان تو که پرواز می کنم می دانم که چه زیبا زمینی قرار داده ای برای رزق من و هربار که به زمین می آیم برکت و امنیت آن را می فهمم و شاکرم از این همه نعمت

در آسمان تو که پرواز می کنم می بینم ستارگان را که چه زیبا زینت آسمان شده اند و چه شکوهی دارد این آسمان با همه زینت هایش

در آسمان تو که پرواز می کنم می بینم حقیقت قدیر بودنت را و نیاز خود را به غفران تو

در آسمان تو که پرواز می کنم با هر پرزدنی می میرم و زنده می شوم از هراس روزی که  می گویند أَ لَمْ یَأْتِکمُ‏ْ نَذِیر

در آسمان تو که پرواز می کنم تمام وجودم را سمع و عقل می کنم تا مبادا آتش دوزخ بسوزاند پرهایم را

در آسمان تو که پرواز می کنم همه وجودم را نیازمند لطافت و مهربانی تو می بینم

در آسمان تو که پرواز می کنم می دانم که اگر لطف تو نباشد با طوفانی خواهم مرد و با لرزشی خواهم افتاد

در آسمان تو که پرواز می کنم با تمام وجودم شاکر تو هستم زیرا می دانم که هلاکت یا عفو من در دست توست

در آسمان تو پرواز می کنم به امید روزی که خیس شوم از آب گوارایی که رحمتی است بی اندازه از سوی تو برای منی که هر لحظه نیازمند رحمت تو هستم برای بیرون آمدن از ضلالتی آشکار

(سوره مبارکه ملک)

 

 

  • کاظم لو

نظرات  (۶)

  • مطهره تابش
  • از خداوند توفیق پرواز حقیقی برای خود وهمه دوستان خوبم خواهانم
    خوشا به حالت برای این پرواز زیبا
    ما را هم در پرواز آسمانی‌ات یادی کن


    پاسخ:
    پاسخ:
    اختیار دارید ما با شما همسفرشدیم
    طرح متن بسیار جالب بود

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون
    سلام....
    تا خدا بنده نواز است
    به خلقم چه نیاز
    می کشم ناز یکی
    تا به همه نازکنم
  • بانوی معصوم
  • سلام شما همش پرواز دارید، اصلا دیگه زمین نمیایید یعنی؟!
    میگم این همه اون بالایید برای زمینی ها هم دعا کنید

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    نفرمایید من دارم سعی می کنم به شما برسم.
    سلام بر مدرسه قرآنی!
    متن شما در کاشف، رسانه مدرسه دانشجویی قرآن و عترت انتشار یافت.
    با تشکر
    http://ekashef.ir/?p=1302

    پ.ن. خیلی عالی. همه سوره را انگار دوره کرده باشید در این متن.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی