طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

برکت بودن تو

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۲۰ ب.ظ

به نام خدایی که زیبا و کامل آفرید

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بودن تو یعنی رزقی آسمانی در زمین برای من

تو آمدی تا من باشم و برسم به تو تا دستم را بگیری و ببری با خودت به سرزمینت جایی که ورای همه زمین­ها و آسمان­هاست

تو آمدی تا با عظمت بودنت درک کنم هراس بودن در ضلالت را

تو آمدی تا با بودنت درک کنم سعادت­مندی را در روی زمین با دیدی آسمانی

تو آمدی تا دور کنی مرا از عذابی که فقط تو می­دانی چیست

تو آمدی تا بگسترانی سایه رحمت ربی را که به واسطه تو من هم می توانم در سایه آن باشم

تو آمدی تا نشانم دهی آشکار و پنهانم را تا درک کنم خلق بدون فطور را

تو آمدی تا با وجود خودت به من نشان بدهی عظمت زمین را برای روزی که بازخواهم گشت

تو آمدی تا من در سایه تو امنیت را بفهم از همه نبودن ها و نشدن ها

تو آمدی تا من از نگاه تو بفهم اینکه یعنی چه إِنَّهُ بِکلُ‏ِّ شىَ‏ْءِ  بَصِیر

تو آمدی تا بفهم یاری در هنگام عذاب چگونه است

تو آمدی تا به یمن بودن تو من به رزق برسم

توآمدی تا من ایمن باشم با وجود تو و این امینت با عذاب هم امنیت است

تو آمدی تا با هراس بودن تو من توکل کنم و راه بروم

 

  • کاظم لو

نظرات  (۲)

دست سوره ملک یارتان..
  • شریعتمداری
  • وقتی متن رو می خوانم تا وقتی می شنوم، بهتر درک و حظ ش می کنم.
    چه جالب. پایینی وصف پرواز قاری سوره است. این یکی وصف نذیر سوره.
    ماشاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی