طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

طریقی نافذ برای همه

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۴۲ ق.ظ

به نام خدایی که زیبا و کامل آفرید

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


تو همان نور درخشانی هستی که من تازه دیدمت نه اینکه تا به حال نبودی نه

من تازه چشمانم باز شده و احاطه نور تو را دیده ام

تو همان نور نافذی هستی که تا اعماق وجودم نفوذ کرده ای

تو تمام تاریکی های مسیر مرا سرشار از نور کرده ای

تو همان نور عظیمی هستی که بر تمام زندگیم تابیده و من تازه آن را دیده ام

تو همان نور زیبایی هستی که باعث می شود راه را از بیراهه بشناسم

تو همان نوری هستی که از ابتدا با من بودی و خودم نمی دانستم

تو همان نوری هستی که مسیر آسمانی را برایم روشن می کنی

تو همان نوری هستی که اگر نباشی من سراسر ظلمت هستم

تو همان نوری هستی که از قبل از خلقتم با من همراه بودی و من نمی دیدمت

تو همان ستاره درخشان هدایت هستی برای منی که سراسر نیازم

 

 

  • کاظم لو

نظرات  (۴)

"تو همان ستاره درخشان هدایت هستی برای منی که سراسر نیازم"
چه خوب نیازت را به قل رسانده‌ای
قلمت پر برکت


پاسخ:
پاسخ:
سپاس
  • دختر حضرت مادر(هم پر)
  • بِسْمِ اللّهِ النُّورِ بِسْمِ اللّهِ نُورِ النُّورِ بِسْمِ اللّهِ نُورٌ عَلى نُورٍ بِسْمِ اللّهِ الَّذى هُوَ مُدَبِّرُ

    الاُْمُورِ بِسْمِ اللّهِ الَّذى خَلَقَ النُّورَ مِنَْالنُّورِ اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ وَاَنْزَلَ



    النُّورَ عَلىَ الطُّورِ فى کِتابٍ مَسْطُورٍ فى رَقٍّ مَنْشُورٍ بِقَدَرٍ مَقْدُورٍ عَلى نَبِی مَحْبُورٍ

    اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى هُوَ بِالْعِزِّ مَذْکُورٌ وَبِالْفَخْرِ مَشْهُورٌ وَعَلَى السَّرّاَّءِ وَالضَّرّاَّءِ مَشْکُورٌ

    وَصَلَّى اللّهُ عَلى سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرینَ.
    چند سال پیش عین همین متن رو نوشته بودم چقدر من و تو شبیهیم

    پاسخ:
    پاسخ:
    خداروشکر که من شبیه یک مومن هستم
    26fMaksan mielelläni korvauksen kopioinnista jos moista suoritan mutta pystyykö arvon taiteilija selostamaan miksi minun pitäisi maksaa taitelijalle siitä että ostan välineen johon pystyn sÃÃÂilĦmää¤n itse valokuvaamani kuvat ja videot? Oma oikeustajuni kun hankaa todella pahasti vastaan.Ilman kelvollista vastausta siirryn muiden tavoin tilaamaan kaikki kuvaustarvikkeet ulkomaisista verkkokaupoista, valtio menettää siinä arvonlisäverot ja te teidän tukieuronne.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی