طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

درک وجود تو

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ق.ظ

به نام خدایی که زیبا و کامل آفرید

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

درک وجود تو

می‌دانم که توان درک‌ تو در وسع وجود من نیست. می دانم که بی تو همان نخل تو خالی هستم که به تلنگر بادی خواهم افتاد. می دانم بی تو یعنی نبودن، نیست شدن، دیده نشدن؛ که اگر تمام وجودم گوشی برای شنیدن نشود، در طغیان نفس سرکش غرق خواهم شد.

می دانم که تو همان کشتی نجات من‌ای برای روزی که همه چیز ، هیچ می شود؛ که با تو همراه شدن یعنی رفتن و رسیدن به عرش خدا ، یعنی همنشینی با ملائک ، یعنی هرلحظه در جنت عالیه قدم زدن.

پس چشمانم را باز می کنم و می بینم تو را حتی در پس پرده غیبت؛ چشم باز می کنم و متصل می شوم به تو تا مباد روزی که بگویم «و لَمْ أَدْرِ مَا حِسَابِیَه». وصل می شوم به تو ، به منشا تمام ارزش ها و قدرت ها و به واسطه تو  درک می­کنم عظمت خدای عظیم را و ایمان می آورم و هر لحظه پی می برم به مسکنت خودم.

زیر چتر حمایت تو قرار می­گیرم تا یاورم باشی برای یوم الواقعه و قسم می خورم به تویی که هر لحظه می بینم و نمی بینمت؛ که تو، همان قول زیبای رسول هستی برای من. تو همان انزالی هستی که حیات من وابسته به او است؛ همان انزالی که دم به دم مرا به ذکر می رسانی؛ همان باور زیبایی که در حسرت دیدارت،‌ هر لحظه انکار می کنم هر آنچه غیر تو را. تو همان حق الیقینی برای من که اگر در مسیر جریان حق باشم،  بی‌شک ظهورت را خواهم دید

 

  • کاظم لو

نظرات  (۴)

سلام خواهر
یه ایمیل خدمتت فرستادم با عنوان "متن ادبی"
وقت کردی، ببین
میشه یه سیری تو وبلاگت بذاری با موضعیت اثبات امام زمان به صورت کاملا عقلی و به دور از هر گونه انشا و اثبات دلی!
میتونی؟
مثلا اولش یا یه متن که چه جوری با اردت به اهل بیت تک بودن خدا برایه ما از بین نمیره
خدا که خودش اشفع شافعینه پس چرا از خدا که اوج هر چیزیه نخوایم و از مخلوقش بخوایم؟

پاسخ:
پاسخ: سلام
بنده به شما پیشنهاد می کنم برای جواب به سوالتون کتاب تعقل اجتماعی از سری کتب مدرسه دانشجویی اهل بیت علیه السلام را بخوانید
شماره تماس 66464377
ممنونم از جوابتون
امیدوارم مفید باشه.
چون این موضوع با وجود اهمیت خیلی بالاش متاسفانه منو یه سری از به ظاهر بچه مذهبیا نمیدونیم!!
و داریم اسم شیعه رو یه جورایی یدک مکشیم!!!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
حتما اگر مراجعه کنید به این مدرسه جواب خیلی از سوالتتان را خواهید گرفت درضمن در این مدرسه کلاس های خیلی خوبی با محوریت قران برگزار میشه حتما یک سری بزنید
اسم سایتش هم ahlebaytschool.ir است
  • بانوی معصوم
  • مثل همیشه قشنگ و پر معنا بود.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی