طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

اشکی خالص

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۷ ب.ظ

دلم اشکی می خواهد تا سرازیر شود و بشوید تمام غبارهایی که مانع دیدن روی ماه شما شده است

دلم اشکی می خواهد خالص تا پاک کند صحفه وجودیم را از هر آنچه که مرا از شما دور ساخته است

دلم اشکی می خواهد ناب تا در ریزش تک تک آنها دعایی استجابت شده باشد برای ظهور شما

دلم اشکی می خواهد تا با آن غسل زیارت کنم برای دیدن روی ماه شما

دلم اشکی می خواهد تا بشوید غبار جاده ای را که من را به شما می رساند

دلم اشکی می خواهد ....

  • کاظم لو

نظرات  (۶)

طلب چنین اشکی یعنی طلب معرفت!
اللهم ارزقنا ...

اشک زلال است.. جانمایه انسان... سرمایه ای که به جز آن چیزی ندارد..

گریه های انسان سلاحش است.

سلاحه بکاء!

گریه کن...

خون گریه کن آری...

که هر آن مرثیه را خلق شنیده است...

-

اشک چشم آدم را می شوید و می شود بعد از آن به دیدار محبوب شتافت!

و دل نا سر به راهم ...گریه ای می خواهد که به راهش بیاورد...که بیاندازدش در آغوش رحمتـــــ واسعه ی خدا ... تا همیشه
سلام خانه نو مبارک

اشک اشک قطره قطره جاری شد در دلم که نه چشمانم که دلم گریست برای شنیدن همه آنچه باید میشنیدم
حال این روزهای خیلی هامان؟؟!
اگر چشمی در بساط باشد که هنوز عادت باریدن از یاد نبرده باشد، حق آن است که برای سلامتش تسبیح تسبیح صلوات نثار کرد.
در این وانفسای دوران نفس بر غیبت حبیب آسمانی، باید قدر چشمی را که اشکش دم مشکش باشد، دانست.
خدایا آخرین برگ ایام خشکسالی تقویم دلمان را ورق بزن
و سد بلند پلک هایمان را از پیش چشم این چشمان آرزومند برای همیشه بردار
به حق خمسه طیبه
یا رِؤوف
پاسخ:
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی