طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

دست رحمت ارحم الراحمین

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله ربّ العامین اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پروردگارا خواستم دعا کنم برای افاضه رحمت ....

دیدم رحمت یعنی پیامبری داشته باشی رحمة للعالمین

امروز مورد رحمت قرار گرفته ام چرا که روز مولودی است که خود واسطه افاضه رحمت است

من آن قدر فقیر و نیازمند نگاه اویم که از زبان ام ابیها می خوانمش یا ارحم الراحمین . .

محبوب من گشایشی می خواهم از جنس پناه، پناهی که در آن نه عذابی باشد و نه فراموشی

من دم به دم نفس هایم را به امید ملاقات تو ، می کشم .... واااااای اگر از من روی بگردانی که گشایش من در دنیای نفس و عمل دست رحمت تو بر سرم است

من به واسطه رسول مهربانی ها دعا می کنم و در این دعا کوثری را واسطه قرار می دهم تا متصل شوم به عطایی کثیر به برکت صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  • کاظم لو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی