طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

هدیه آسمانی

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۴۵ ب.ظ

به نام خدایی که زیبا و کامل آفرید

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

معمولا افراد در سالروز تولدشان میزبان مهمانی هستند که به مناسبت این روز تشکیل می­شود و مهمانان همه می­آیند برای عرض تبریک و اهدای هدیه. اما من امسال بر خلاف این رسم دیرینه مهمان بودم، مهمان جشن آسمانی که میزبانانش انبیائی بودند که به وسعت آسمان برایم هدیه آورده بودند. چنان بزم و سروری بود که اصلا فکر نمی­کردم که من هم جزئی از آن باشم اما از جایی فهمیدم که بودن من در این جشن هم از همان هدایایی بود که تهیه دیده بودند. اما این  مراسم آداب خاصی داشت باید با لباس جهاد و با همه اموال و انفست شرکت می­کردی نمی­دانم تا چه حد شرایط  را داشتم اما خب راهم دادند.

صدای موسیقی این سرور را هیچ­گاه و هیچ­کجا نشنیده بودم موسیقی که زمزمه تسبیح همه آسمان و زمین بود در وصف عزیز حکیمی که گفتار و عمل برخی به شدت او را خشمگین می­کرد نمی­دانم شاید خود من هم گاهی . . .

سیر می­کردم در این جشن آسمانی تا بدانم که چیست راز عزیز شدن در چشم میزبان و چگونه می­توانم بنیانم را باعشق و ایمان به او بسازم و از این به بعد نه در سال روز تولدم بلکه هر لحظه مهمان و نورچشمی او باشم

من دیدم و گریستم از آزار فاسقینی که آزردند میزبانی را که با همه وجود پذیرایی می­کرد از مهمانانی که به قصدی جز مهمانی آمده بودند

من دیدم عیسی بن مریمی را که چه زیبا با میزبان قبل از خود و میزبان بعد از خود جلوه می­داد به این شادمانی و سراسر وجودت را پر می­کرد از عطراحمدی

چشمانم محو نوری شده بود که فوق همه نورها بود و اگر دعوتش را می­پذیرفتی تو هم جزئی از آن می­شدی و اگر نمی­خواستی باید که ترک می­کردی این مهمانی را چرا که رد دعوت تو فقط تو را تار می­کرد و تو بی­بهره می­ماندی از این نور و اگر خوش نداشته باشی نمی­توانی هدیه­ای را که مافوق آنچه که  تصور می­کنی  بگیری نه این که ندهد چون میزبانیست مهربان که با یک بغل هدایت و حق آمده به استقبال تو

وای چه جشنی، هر هدیه­ای که دریافت می­کنی زمینه ساز هدیه­ای است بزرگتر که اصلا این صفت میزبانی آسمانی است که تجارتی به تو یاد می­دهد که تو را بی­نیاز می­کند از هرچیز عذاب آوری و همانند نهرهای جنت زلالت می­کند تا بشارت دهد به تو یاری و پیروزی در خور میزبانی خودش

حال باید انتخاب می­کردم که باشم در این بزم و هم صدا بشوم با چنین میزبانانی و یا اینکه ...

و من خواستم از میزبان بزرگ این جشن از رسول الله که کمکم کند تا بشوم انصارالله انشاالله

سوره مبارکه صف

  • کاظم لو

نظرات  (۱۳)

سلام وادب
ان شاء الله همه از انصار الله باشیم به برکت نگاه رسول الله

پاسخ:
پاسخ:
سلام
انشاالله
سلام
عالی بود
تولدت مبارک مریم خانم انصارالله


پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون خواهر عزیزم
  • بانوی معصوم
  • بسیار زیبا و اثرگذار بود. انشالله از انصارلله هستید.
    برای ما هم دعا کنید.

    پاسخ:
    پاسخ:
    لطف دارید
    ما محتاج دعای شما هستیم
  • بانوی معصوم
  • ولی عجب جشنی بوده! خوش به سعادتتان. خوش به حال چشمانتان!
  • کوچکترین منتظر
  • سلام.برای شفای یه بیمار عزیز ختم امن یجیب گذاشتیم...
    لطف میکنید اگر شرکت کنید
    ممنون
    یا علی...
    خیلی خوب بود

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون
  • ف.شریعتمداری
  • وای چه جشنی، هر هدیه­ای که دریافت می­کنی زمینه ساز هدیه­ای است بزرگتر که اصلا این صفت میزبانی آسمانی است که تجارتی به تو یاد می­دهد که تو را بی­نیاز می­کند از هرچیز عذاب آوری و همانند نهرهای جنت زلالت می­کند تا بشارت دهد به تو یاری و پیروزی در خور میزبانی خودش

    این پاراگراف خیلی خوب بود.
    می تونست کلیدواژه های سرمایه و سود هم کنار تجارت بیان.

    خیلی عالیه که سوره رو بعدش متن می کنید. ماندگار می شود.
    امیدوارم من نیز یاد بگیرم.

    پاسخ:
    پاسخ: ممنون
    تولدت مبارک/خداوند به همه ی ما توفیق دهد تا دلمون سرشار از محبت اولیای معصوم خدا باشد.

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون انشاالله
    سلام
    چه قدر خوب به آسمان رفتی

    برای این سوره مبارکه هرچه کردم نتوانستم متن بنویسم
    کاش میشد که صاحب سوره اذن دهد

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ممنون
    سلام
    خوشحالم از اینکه به جمع وبلاگ نویسان اضافه شدید

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ممنون
    چه دشوار است حیات برای کسی که عشق را میجوید اما به شهوت میرسد.
    سلام وبت قشنگه و مفید

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ممنون
    امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یکی از دوستان خود که از آن حضرت پرسیده بود:


    آقاجان! قربانتان بشوم, چرا با اینکه ما این همه دعای فرج را می خوانیم شما نمی آیید؟


    فرمودند: شما که دعای فرج را نمی خوانید! شما دعای سلامتی من را می خوانید



    (یعنی اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن ....)


    شما باید دعای(الهی عظم البلا) را زیاد بخوانید...
    الحق که جا دارد بخوانید آیه آخر سوره صافات را...
    الحمد لله دارد این جور نزول ها... الحمد لله...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی