طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

صاحب فضل

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۲۸ ب.ظ

به نام خدایی که زیبا وکامل آفرید

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

صاحب فضل

به سوی تو می شتابم برای رسیدن برای دریافت رزقی که فقط از فضل توست که روزی من می شود

به سوی تو می شتابم چرا که تو برای خارج شدن من از گمراهی محض رسولی فرستادی که دلسوزتر از مادر دست مرا می گیرد و راه رفتن در مسیر هدایت را یادم می دهد

به سوی تو می شتابم زیرا که هرچه را که بخواهم و طلب کنم، دست نیازم را می بینی و عطا می کنی به من آنچه را که شایسته بزرگی توست و می بری من را تا رسیدن به رستگاری

پس به سوی تو می شتابم تا ببخشی و بپوشانی گناهانم را و همراهم کنی با تمام ارض و سمائت برای بروز بی نهایت بودن تو و اینکه هر چه هست فضل توست و تویی دانا به همه امور

 

(سوره مبارکه جمعه)

  • کاظم لو

نظرات  (۵)

سلام وبلاگت خیلی قشنگه من از شما دعوت میکنم که به بازی آنلاین گرز بیای این بازی رایگان هست و در این بازی شما رقابتی متفاوت نسبت به بازی های دیگه دارین پس منتظر ثبت نامت هستم زود بیا :)
http://s2.gorz.ir/war/home/index/SUN6SUIrM1N3R0dPMDVYTGRXNVZmUT09
منتظر باقی متون ملک ات هستم

پاسخ:
پاسخ:
چشم انشاالله
چه معاشقه زیبایی!!!
خدا پشت و پناهت
  • و پایان این بی قراری بهشت است
  • سلام دوستان عزیز یک بار به صفحه مرورگر گوگل بروید صفحه تصاویر را باز کنید و نام امام نقی ، نقی ، هادی را وارد کنید .ببینید چه عکس های تاسف باری از امام عزیزمان نمایان می شود . برای جلوگیری از این امر نیاز به یک جنبش داریم .کلیه دوستانی که وبلاگ دارند می توانند در این امر سهیم باشند تنها با قرار دادن پوسترهایی که نمونه های آن در مطلب توهین به امام نقی ( روحی فداه ) در همین وبلاگ وجود دارد تعداد عکس های صفحه مجازی را افزایش دهیم و گامی برای خشنودی دل امام زمانان برداریم .

    تنها یک پست وبلاگ خود را به این امر اختصاص دهید.
    حی علی الله

    حی علی بهشت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی