طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

طلوع دیگر

به امید روزی که طلوع با حضور تو رخ دهد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

با هم و جدا از هم

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 من و تو با هم هستیم اما ...

من در فکر رسیدن به عبودیتی خالص برای عبد شدن

تو در همه حال سراسیمه ی جدا سازی من از غایتم

لحظه به لحظه تو را می بینیم و از تو گریزانم برای پوشاندن لایه های کفر وجودم

با توام و از تو گریزان در مبارزه ای تنگاتنگ برای طاعت و تعبد و تسلیم معبود شدن

دم به دم تو را به زنجیر می کشم تا مبادا آزادیت زنجیر خضوعم باشد برای عبودیت

 تمام وجودم را ابراز می کنم برای بیزاری از زمزمه های تو

تو مرا با آرزوهایی محال بی اعتناء می کنی به اطاعتی که اساس بودنم است

تو  تنها وسعت دهنده میدان معصیتی و من به دنبال مسیری  برای تبرای از تو

ای نفس من با اختیار سر تسلیم فرو می آورم در برابر مولایی که غایت همه نَفس هایم است

  • کاظم لو

نظرات  (۴)

مبارک باشه باز شدن نطق قلمت! و گوارای وجودت!
موفق باشی!
 مبارک باشه...
راستی میشه از پارسی بلاگ بریم یه جای دیگه بعد از  اونجا بیایم بلاگ؟
پاسخ:
ممنون
خیر چون فعلا امکان مهاجرت فقط از بلاگفا میسر و اگر شما وبلاگ بلاگفا بروید دیگر امکان انتقال آرشیو مطالبتان را ندارید

قلم آزاد است...

آزادی قلم را در متنت دیدم..

که رهایش کردی تا هرچه بر قلب و روحت جاری شده را ثبت کند.

صلوات...

زیباستـــــــــ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی